Levering PRE-ORDER

De pre-order actie is inmiddels verlopen, de boards zijn onderweg. Zodra wij de boards hebben ontvangen krijgt u een mail met de track & trace code. 

Voorwaarden

Als bedrijf zijn wij aangeloten bij de HISWA vereniging, wij verkopen al onze producten dan ook onder de algemene HISWA voorwaarden. klik hiernaast om de voorwaarden te bekijken of te downloaden. 

Levering en retourbeleid

Levering

  1. Standaard levering.

    Zodra u de bestelling heeft geplaatst en de betaling is verwerkt zult u van ons een bevestiging krijgen. Na deze bevestiging wordt het pakket klaargemaakt voor verzending. Zodra het pakket door postNL in ontvangst is genomen zal de levering ca. 1-3 werkdagen duren.

  2. Track & Trace

    Alle pakketten worden met een track & trace code verzonden. Zodra wij u betstelling hebben ontvangen zal deze gereed worden gemaakt voor verzending en aangemeld worden bij postNL. Wanneer het pakket door postNL is opgehaald ontvangt u de track & trace code via het opgegeven email adres.

  3. Ophaalpunten

SHARK SUP Nederland is gevestigd aan de Eeltjebaasweg 5 in Sneek, hier kunt u uw producten ook afhalen. Wilt u het product liever ophalen? Geef dit dan aan bij uw bestelling of neem contact met ons op via: 0515-559540 of sharksups@sail-a-way.nl

  1. Bestelling wijzigen

Na het plaatsen van uw bestelling is het niet mogelijk om deze zelf aan te passen, heeft u de verkeerde keuze gemaakt? Neem dan contact met ons op zodat wij u bestelling aan kunnen passen.

  1. Vragen over uw bestelling

    Heeft u na het plaatsen van uw bestelling nog vragen? Neem gerust contact met ons op door hier te klikken.

Retourbeleid

  1. Retourperiode

Retourneren is mogelijk tot en met 14 dagen na de dag van aankoop*. Dit kan alleen wanneer het product ongebruikt en in originele verpakking wordt teruggebracht.

De retourperiode staat los van de fabrieksgarantie. Bekijk hier de garantievoorwaarden.
*Gebruikte boards kunnen niet worden geretourneerd.

  1. Financieel

Bij het retourneren van een product krijgt u de keuze om voor een ander type board te kiezen*,
wilt u het aankoopbedrag terug? Dan is dit uiteraard ook mogelijk.
Eventuele verzendkosten die worden gemaakt bij het terugsturen van producten zijn voor de consument.
*Bij kiezen voor een ander board zal het verschil in aankoopwaarde terug worden gestort of bijbetaald moeten worden.

  1. Hoe kan ik retourneren?

De makkelijkste manier is om contact te zoeken via ons contactformulier (klik hier) of ons te bellen op 0515-559540. We zullen het retourproces dan persoonlijk met u doorlopen.  

  1. Retouropties

We bieden twee retour opties:

  1. Verzenden via de post (kosten zijn voor de consument) Zodra wij het product hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag terugstorten.
  2. U kunt het product ook op ons kantoor in Sneek afleveren (gelieve van tevoren afspraak maken)
  3. Teruggave
    Afhankelijk van de retour optie zal u het aankoopbedrag binnen 1-5 werkdagen teruggestort krijgen op het aangegeven IBAN-nummer.

Garantie

Alle SHARK SUPs worden verkocht met een toonaangevende 3 jaar fabrieksgarantie. Klik hier om de garantievoorwaarden te bekijken of te downloaden.

Heeft u vragen over de garantie of wilt u een geval melden? klik dan hier.